/* MyBlogLog Tracking ----------------------------------------------------------- */

søndag, oktober 02, 2005

La meg presentere...

Denne bloggen er tenkt som en dagbok i studiet mitt ved HiB: Kreativ Webdesign og Multimedia for Web. Jeg vil poste oppturer og nedturer, problemer og løsninger, grublende grynt og andre funderinger.

Det skal dreie seg om nettsideutvikling, design, CSS, HTML, animasjon, Flash, bildebehandling, lydbehandling etc.

Satser på at jeg vil få utbytte av dette ved muligheten til å se hva jeg tidligere har gjort når jeg støter på et problem, samtidig som jeg får bedre oversikt over studiet mitt. Dersom noen skulle komme i skade for å lese noe av dette, så håper jeg jo at det kan være interessant - og er jeg heldig, så dukker det kanskje opp noen som ønsker å bidra med noe, og poster noen kommentarer.. ;)

Ingen kommentarer: