/* MyBlogLog Tracking ----------------------------------------------------------- */

torsdag, juni 21, 2007

Facebook er ut. Hvorfor ingen norske twittere?


Fått litt fot for twitter. Men så langt har jeg kun to norske venner der, og har foreløpig ikke funnet flere.

I statene og britannia er det mange brukere. Twitter har blitt referert til som det nye MySpace, og stadig flere bedrifter tar i bruk twitter som en genial markedsføringskanal. Så langt kjenner jeg ikke til en eneste norsk. Dersom en ønsker å ligge litt i forkant av utviklinga kan det være smart å etablere seg på twitter allerede idag, da det ser ut som twitter stadig blir større og derfor vil være en viktig del av kommunikasjons-kanalene i verdensveven.

Nordmenn er på facebook.. vi er størst i verden visstnok (i forhold til antall innbyggere ihvertfall) - litt underlig fenomen. Twitter er stort blant asiater og spansktalende, de bruker i stor grad morsmålet sitt. Jeg har enda tilgode å se noen twitte på norsk.

Så dette er en oppfordring til alle: Møt meg på twitter! ;)
http://twitter.com/onklr

1 kommentar:

Anonym sa...

prøvde din twitter side, /onklr, men den funker ikke.

Du finner meg på /dahleee

:-)